Tasktea d.o.o. posluje po ugovoru o trgovačkom zastupanju kao zastupnik odabranih izvođača. Ovlašten je na svojoj digitalnoj platformi ponuditi stranci ugovor za kupnju robe i/ili usluge, što su ga izvođači spremni i sposobni ostvariti. Zastupnik je ovlašten putem usluge bezpanike.hr u ime i za račun odabranih izvođača zaključivati kupoprodajne ugovore i ugovore o djelu sa strankama. Zastupnik je ovlašten po svojoj prosudbi prihvaćati uplate za račun izvođača i u njihovo ime rješavati eventualne reklamacije. Tasktea d.o.o. kao zastupnik surađuje samo s kvalitetnim izvođačima, čija se osposobljenost za obavljanje usluga redovito provjerava. Popis svih izvođača je objavljen i dostupan na portalu bezpanike.hr.
Istovremeno Tasktea d.o.o. je i posrednik u odnosu na stranku, koja prihvaćanjem ovih općih uvjeta ponude usluga i prodaje roba (u nastavku OUPUPR) ovlašćuje Tasktea d.o.o., da od izvođača koje zastupa, proba naći odgovarajućega za sklapanje ugovora o djelu/kupoprodajnog ugovora sa strankom. Tasktea d.o.o. kao posrednik samo uspostavlja kontakt između stranke i izvođača, pri čemu je izvođač trgovačko društvo ili obrtnik koji nije zaposlen u posrednika. Posrednik ne pribavlja proizvode i usluge izvođača, te ne snosi odgovornost za izvođenje radova i kvalitetu te isporuku proizvoda.
1. Značenje izraza
- »Posrednik« ili »zastupnik«: trgovačko društvo Tasktea d.o.o., Dunajska cesta 5, 1000 Ljubljana, koji je u odnosu na izvođača njegov ekskluzivni zastupnik, a u odnosu na stranku posrednik.
- »Izvođač«: trgovačko društvo ili obrtnik, koji nudi proizvode i/ili usluge, objavljene na digitalnoj platformi bezpanike.hr, pri čemu se taj izraz u ugovoru koristi i za slučajeve prodaje proizvoda.
- »Stranka«: trgovačko društvo ili fizička osoba koja koristi usluge bezpanike.hr za predaju upita, dobivanje ponuda i sklapanje ugovora o djelu/kupoprodajnog ugovora.
- »Potrošač«: fizička osoba, koja nabavlja ili koristi robe i usluge za namjene izvan njegove profesionalne djelatnosti.
- »OUPUPR« znači "opći uvjeti ponude usluga i prodaje roba".
- »Usluga bezpanike.hr« znači digitalnu platformu bezpanike.hr te druge dodatne komunikacijske kanale, navedene na mrežnom portalu bezpanike.hr.
- »Kupoprodajni ugovor« znači ugovor o prodaji proizvoda izvođača, koji se sklapa na temelju ponude, koju u ime i za račun izvođača pripremi posrednik i stranci dostavi elektroničkom poštom, odnosno stranka je potvrdi preko usluge bezpanike.hr.
- »Ugovor o djelu« je ugovor kojim se izvođač obvezuje napraviti određeni posao, kao što je izrada ili popravka neke stvari, neki fizički ili intelektualni posao i slično, a stranka se obvezuje da će mu za to platiti.
- »Ugovorena cijena" je dogovorena cijena, u okviru cjenika roba i usluga koji su prilog ovim OUPUPR, navedena u ugovoru za prodaju proizvoda i usluga, uključujući i popravke (ako postoje), u skladu s ugovorom.
- »Proizvodi« su oprema, rezervni dijelovi, materijal, zalihe, programska oprema i druge robe, koje su predmet ponude ili potvrđene narudžbe.
- »Usluge« su usluge koje će izvođač za stranku obaviti u skladu s ugovorom.
- »Partneri«: treće osobe, koje provode reklamne aktivnosti ili nekako drugačije surađuju s posrednikom.
2. Uvjeti usluge za stranke
- Korištenjem usluge bezpanike.hr ste suglasni, da su ovi OUPUPR za vas obvezujući, te izjavljujete, da ste ih pročitali i da ih u cijelosti i bez ograničenja prihvaćate.
- Ovi OUPUPR se primjenjuju na svako korištenje usluge bezpanike.hr.
- Uslugu bezpanike.hr mogu koristiti samo osobe koje su navršile 18 godina.
- Posrednik stalno razvija uslugu bezpanike.hr i može djelomično ili u cijelosti promijeniti ili ukloniti neke dijelove usluge bezpanike.hr, uključujući funkcije, proizvode te izvođače, koji su na raspolaganju u usluzi bezpanike.hr.
- Posrednik može preko usluge bezpanike.hr pristupati sadržajima i informacijama stranke kao korisnika usluge bezpanike.hr, kao što su povratne informacije i zahtjevi za podršku, povezani s uslugom bezpanike.hr (»korisnički sadržaji«). Svaki korisnički sadržaj koji je stranka dostavila ostaje njeno vlasništvo. Ali stranka omogućavanjem pristupa korisničkog sadržaja posredniku, daje mu globalnu, trajnu, neopozivu, prenosivu, nenaplativu licencu. Stranka time daje i pravo na podlicenciranje, korištenje, kopiranje, mijenjanje, izradu daljnjih izvedenih sadržaja koji se baziraju na tom korisničkom sadržaju. Stranka daje i pravo na distribuciju, javnu objavu i bilo kakvo drugačije korištenje takvog korisničkog sadržaja u svim oblicima, putem svih trenutnih ili budućih kanala, a da ne mora posrednik stranku o tome prethodno obavijestiti ili dobiti njenu suglasnost. Posrednik za to nema nikakve obaveze plaćanja stranci ili bilo kojoj trećoj osobi ili subjektu. Stranka prihvaćanjem ovih OUPUPR izjavljuje i jamči, da je ovlaštena prenijeti gore navedena prava na posrednika, da taj korisnički sadržaj ili njegovo korištenje na nikakav način nije uvredljiv, nepristojan ili štetan, i da takav korisnički sadržaj ili njegovo korištenje neće predstavljati kršenje ili zloupotrebu prava intelektualnog vlasništva ili vlasništva treće osobe, prava na informaciju ili privatnost, ili kršenja bilo kojega važećeg zakona ili drugog propisa.
- Posrednik ne odgovara za sadržaje ili informacije trećih osoba (uključujući partnere i izvođače) ili za bilo kakvu štetu, koja nastane radi njihove upotrebe ili pouzdavanja na njih.
- Stranka sama odgovara za nabavljanje i održavanje svih uređaja i opreme (kao što su telefoni), veza potrebnih za pristup usluzi bezpanike.hr i njeno korištenje, te sve s tim povezane troškove.
- Stranka ne smije: (I) koristiti ili probati koristiti osobni račun druge osobe za pristup usluzi bezpanike.hr i/ili pristupati osobnim platnim podacima druge osobe putem usluge bezpanike.hr, ili pri korištenju usluge bezpanike.hr koristiti osobne kartice za plaćanje druge osobe bez suglasnosti te druge osobe; (II) kopirati, mijenjati ili praviti izvedenice iz usluge bezpanike.hr ili bilo koje povezane tehnologije; (III) obrnutim inženjeringom, dekompiliranjem, obrnutim prikupljanjem, dešifriranjem ili bilo kako drugačije probati dobiti izvorne kodove usluge bezpanike.hr ili bilo koje povezane tehnologije ili bilo kojega njenoga dijela; (IV) odstraniti obavijest o autorskim pravima, robnu marku ili drugu obavijest o vlasničkim pravima, sadržanu u usluzi bezpanike.hr ili na njoj; (V) odstraniti, sakriti ili prekriti oglas uključen u uslugu bezpanike.hr; (VI) sakupljati, koristiti, kopirati ili prenositi informacije dobivene na usluzi bezpanike.hr, bez posrednikove suglasnosti; (VII) koristiti botove ili druge automatizirane načine za korištenje usluge bezpanike.hr; (VIII) napraviti račun za uslugu bezpanike.hr korištenjem lažnog identiteta ili identiteta druge osobe ili (IX) pristupati usluzi bezpanike.hr na bilo koji drugi način osim preko sučelja koja izričito pruža posrednik, kao što je mrežna stranica bezpanike.hr.
- Korištenje usluge bezpanike.hr je namijenjeno za korištenje samo stranci. Bilo kakvo posredovanje usluge trećim osobama, koje nisu stranke, je zabranjeno. Ako bi do takvog posredovanja došlo, stranka koja je uslugu posredovala se obvezuje posredniku prenijeti sve primljene koristi.
- Posrednik ima pravo odmah odstraniti stranku iz usluge bezpanike.hr i/ili otkazati ugovor, ako: (I) stranka zloupotrebljava uslugu bezpanike.hr ili na bilo koji način šteti korištenju usluge bezpanike.hr, (II) posrednik osnovano sumnja da je stranka pri korištenju usluge bezpanike.hr izvela prevare, (III) bilo kako ne ispuni obveze koje proizlaze iz ovih OUPUPR, ili (IV) postoji osnovana nedoumica o pravilnosti ili vjerodostojnosti upita. Takvoj stranci nije dozvoljeno napraviti novi korisnički profil odnosno može joj se onemogućiti pristup novom korisničkom profilu.
- Za trajanja ugovora će posrednik koristiti komercijalno prihvatljive mjere za pružanje usluga stranci. Posrednik može povremeno i po vlastitom nahođenju osuvremeniti, izbrisati, promijeniti ili revidirati usluge koje se pružaju putem usluge bezpanike.hr, i bilo koje podatke o usluzi bezpanike.hr, što se tu nalaze. Posrednik ni na kakav način ne odgovara stranci ili bilo kojemu ovlaštenom korisniku radi bilo kakvog osuvremenjenja, brisanja, promijene ili revizije usluga.
3. Korisnički račun i zaštita osobnih podataka
- Stranka kao korisnik ima ograničeno, neisključivo, opozivo i neprenosivo pravo na pristup i upotrebu usluge bezpanike.hr i sadržaja koji su dostupni na usluzi bezpanike.hr u obliku u kojem je posrednik stalno nudi, isključivo za namjene određene u ovim uvjetima, pri čemu ta prava stranka ne smije podlicencirati. Sva prava koja ovdje nisu izričito navedena, pridržava posrednik i posrednikovi davatelji licence.
- Ako postoji sumnja da je bilo koja neovlaštena osoba saznala korisničke podatke stranke ili ima pristup korisničkom računu stranke, mora stranka posrednika o tome odmah obavijestiti. Stranka odgovara za bilo kakvu upotrebu usluge bezpanike.hr i sva djelovanja napravljena korištenjem njenoga korisničkog računa.
- Za korištenje usluge bezpanike.hr mora stranka posredniku osigurati valjane podatke o načinu plaćanja. Posrednik ne čuva podatke o strankinom instrumentu plaćanja, jer to obavlja vanjski izvođač usluga plaćanja, kojega koristi posrednik. Stranka je suglasna da će plaćati za sve kupnje/narudžbe, koje proizlaze iz njenog korištenja usluge bezpanike.hr.
- Za potrebe izvođenja poslova i pripreme ponude na temelju ovih OUPUPR će se izvođač i posrednik upoznati s nekim osobnim podacima stranke i zatim provoditi neke radnje obrade tih osobnih podataka. Pri izvođenju bilo koje aktivnosti koja uključuje osobne podatke, izabrani izvođač i posrednik su dužni primjenjivati sva pravila i načela zaštite osobnih podataka, što ih određuje važeći Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka i Opća uredba EU o zaštiti osobnih podataka. Osobne podatke će izabrani izvođač i posrednik moći obrađivati samo za potrebe izvedbe radova i pripreme ponude po ovim OUPUPR, te ih bez suglasnosti stranke ne smiju koristiti za osobne namjene, dati trećim osobama ili ih javno objaviti.
- Izvođač i posrednik su dužni čuvati sve podatke, informacije, znanja i rješenja, te sve osobne podatke koji će im biti dostupni, odnosno će ih dobiti od stranke tokom izvođenja ugovornih obveza, u skladu s važećim Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka, te ih bez suglasnosti stranke ne smiju koristiti za svoje namjene, otkriti trećim osobama ili ih javno objaviti. Obveza zaštite se odnosi na razdoblje izvršavanja ugovora, kao i na vrijeme nakon toga, osim ako se stranke ne dogovore drugačije.
- Izvođač se obvezuje u cijelosti poštivati ove OUPUPR.
- Više o obradi osobnih podataka možete pročitati na Zaštita privatnosti.
4. Sklapanje ugovora s izvođačem
- Kupoprodajni ugovor s izvođačem je sklopljen, kad stranka potvrdi kupnju preko mrežne usluge bezpanike.hr.
- Ugovor o djelu s izvođačem je sklopljen, kad po primljenom prijedlogu ponude od strane posrednika, stranka potvrdi ponudu upućenu svim osposobljenim izvođačima u sistemu usluge bezpanike.hr (popis dostavljen uz ponudu) i tu ponudu prihvati jedan od izvođača. S prihvaćanjem ponude je ponuda svim ostalim izvođačima opozvana. Posrednik će stranku preko usluge bezpanike.hr obavijestiti o sklapanju ugovora, odnosno potvrdi narudžbe usluge.
5. Plaćanje
- Stranka plaćanjem kupnine posredniku preko odabranog načina plaćanja ispuni svoju obvezu plaćanja izvođaču, pri čemu posrednik nastupa kao izvođačev zastupnik. Stranka je suglasna s općim uvjetima poslovanja svake institucije za platni promet.
- Posrednik ima pravo na naknadu za obavljenu uslugu posredovanja u maksimalnoj visini 20% od cijene proizvoda/usluge (u nastavku provizija). Posrednik zadržava pravo prilagođavati postotak provizije, koja ne smije prelaziti maksimalni postotak. U slučaju kad posrednik ne naplaćuje posredničku proviziju stranci, smatra se da nije sklopljen ugovor o posredovanju i posrednik nastupa isključivo kao zastupnik prodavača.
- Ako krivnjom stranke nije bilo moguće izvršiti uslugu ili dostaviti proizvod, posrednik zadržava pravo na naplatu provizije. Provizija dospijeva sklapanjem ugovora.
- Ako je za proizvod/uslugu po ponudi potrebno plaćanje predujma, on se uračunava u kupninu. Stranka se odriče prava prijeboja za svaku nedospjelu tražbinu, koju bi mogla imati u odnosu na izvođača. Za svaki kalendarski mjesec kašnjenja u plaćanju, ili dijela njega, mora stranka platiti zakonske zatezne kamate.
- U slučaju da stranka kasni s plaćanjem bilo koje svoje obveze, ili postoje sumnje o platežnoj sposobnosti stranke, može izvođač nakon prethodne obavijesti zadržati isporuku robe dok stranka ne plati sve svoje dospjele obveze u cijelosti, uključivo i zatezne kamate, odnosno dok stranka ne da odgovarajuće osiguranje za obveze koje će nastati po osnovi kupnine.
- Ugovorena cijena sadrži sve porezne obveze u skladu s važećim poreznim propisima.
6. Izvođenje usluge ili isporuka robe
- Tasktea d.o.o. nastupa u odnosu na stranku kao posrednik između stranke i izvođača te u odnosu na izvođača kao zastupnik, pri čemu ne osigurava robe i usluge izvođača, te ne snosi odgovornost za izvođenje radova i kvalitetu te isporuku proizvoda. Izvođač je registrirano trgovačko društvo ili obrtnik, koji nije zaposlen u posrednika.
7. Pritužbe i reklamacije
- Stranke trebaju znati da u bilo kojem trenutku može doći do smetnji u djelovanju usluge bezpanike.hr ili se može trajno prestati pružati. Usluga bezpanike.hr se osim toga može privremeno prestati pružati. Iako se posrednik trudi pružati uslugu bezpanike.hr bez smetnji i pravovremeno, posrednik odbija sve zahtjeve i garancije koje nisu izričito navedene u ovim OUPUPR. Posrednik ne daje nikakva jamstva ili garancije za pouzdanost, pravovremenost, kvalitetu ili adekvatnost usluge bezpanike.hr, ili bilo koje robe ili usluge pružene putem platforme, ili da će usluga bezpanike.hr djelovati neprekidno ili bez grešaka.
- Posrednik ne odgovara za moguće greške u vezi s isporukom proizvoda, obavljenom uslugom ili za druge nedostatke pri ispunjenju kupoprodajnog ugovora/ugovora o djelu.
- Ako stranka utvrdi nedostatke pri ispunjenju kupoprodajnog ugovora/ugovora o djelu, mora eventualnu reklamaciju odmah poslati izvođaču, a može i posredniku, sa jasnim opisom utvrđenih nedostataka, u zakonom propisanom roku i na način kako proizlazi iz 1. točke (Odgovornost za materijalne nedostatke) 8. dijela ovih OUPUPR.
- Stranka može u slučaju bilo kakve greške u nabavi proizvoda ili izvođenja usluge stupiti u kontakt s posrednikom, koji će joj pružiti pomoć u ime izvođača, putem e-pošte info@bezpanike.hr.
- Posrednik isključuje svaku odgovornost za gubitak ili štetu, koja može nastati stranci ili bilo kojoj trećoj osobi u vezi s uslugom bezpanike.hr, osim ako taj gubitak ili šteta nastane kao posljedica namjere ili grubog nemara posrednika ili ako se radi o bilo kakvoj drugoj odgovornosti koja se ne može isključiti ili ograničiti u skladu s važećim zakonima.
- Stranka se unaprijed slaže, da u slučaju spora između stranke i izvođača opunomoćuje zastupnika za izbor medijatora, arbitra ili drugog pomoćnika za rješavanje spora, uključujući i imenovanje sudskih vještaka, kao i da će prihvatiti njihove odluke i vještačenja.
8. Jamstva izvođača
- Stranka može ostvariti svoja prava zbog materijalnih nedostataka ako o nedostatcima obavijesti izvođača. Ako je stranka potrošač, mora materijalne nedostatke, u skladu sa propisima o zaštiti potrošača prijaviti u roku dva mjeseca od dana kad je nedostatak otkriven, ali ne više od dvije godine od kad je proizvod isporučen odnosno usluga obavljena. U slučaju ostvarivanja jamstva za tehničku robu, može stranka tražiti otklanjanje nedostataka u razdoblju važenja jamstva, koje ne može biti kraće od jedne godine.
- Ako je stranka gospodarski subjekt, mora vidljive i skrivene materijalne nedostatke, u skladu s važećim Zakonom o obveznim odnosima (ZOO), za proizvode po kupoprodajnom ugovoru prijaviti odmah, inače gubi to pravo. Izvođač kod skrivenih nedostataka ne odgovara za nedostatke koji se pokažu nakon šest mjeseci od isporuke stvari. Kod izvođenja usluga po ugovoru o djelu je stranka obvezna pregledati izvršeni posao, i o utvrđenim nedostacima odmah obavijestiti izvođača. Nakon pregleda i preuzimanja obavljenog posla izvođač više ne odgovara za nedostatke koje je moguće utvrditi uobičajenim pregledom, osim ako je za njih znao, a nije ih pokazao stranci. O skrivenim nedostacima mora stranka obavijestiti izvođača čim prije, a najkasnije u roku od mjesec dana. Nakon dvije godine od preuzimanja obavljenog posla stranka se ne može više pozivati na skrivene nedostatke. U slučaju ostvarivanja jamstva za tehničke proizvode može stranka zahtijevati otklanjanje nedostataka u razdoblju važenja garancije, koje ne smije biti kraće od jedne godine.
- Stranka gubi pravo na ostvarivanje jamstvenih zahtjeva u garantnom roku, ako o nedostacima ne upozori pravilno, kako proizlazi iz točaka 8.1. i 8.2. ovih OUPUPR. Stranka unatoč pravovremenom upozorenju na nedostatke gubi pravo na ostvarenje jamstvenih zahtjeva u slučaju da:
○ je stranka sama ili preko treće osobe izvela preinake i popravke na proizvodu ili obavljenoj usluzi.○ je došlo do nedostataka radi nestručnog korištenja, upotrebe ili održavanja, kao i radi nepravilnog odnosno manjkavog održavanja odnosno nenamjenske upotrebe objekta ili dijelova objekta.
○ se radi o mehaničkom oštećenju što ga je uzrokovala stranka ili treća osoba ili je posljedica više sile.
- Izvođač u slučaju da je izvedena usluga gradnje, odgovara stranci odnosno kasnijem stjecatelju građevine ako se u roku od deset godina od primopredaje (preuzimanja) građevine pojave materijalni nedostaci koji se odnose na solidnost građevine, a stranka odnosno kasniji stjecatelj građevine obavijesti izvođača u roku od šest mjeseci od dana kad je nedostatak otkriven.
- Izvođač stranci koja je potrošač jamči da će biti proizvodi isporučeni bez nedostataka u materijalu i izradi i u skladu sa svim međusobno dogovorenim specifikacijama. Izvođač jamči da će biti usluge izvedene s marom dobrog stručnjaka.
- Ako proizvod za kojega je izdavanje garancije obvezno, ne funkcionira besprijekorno, ili nema svojstva navedena u garancijskom listu ili oglasu, može stranka najprije tražiti otklanjanje nedostataka. Ako nedostaci nisu otklonjeni u ukupnom roku od 45 dana od dana kad je izvođač od stranke preko posrednika primio zahtjev za otklanjanje nedostataka, mora izvođač potrošaču besplatno zamijeniti proizvod za jednak, nov i ispravan proizvod. Stranka može otklanjanje nedostataka tražiti i izravno od proizvođača ili ovlaštenog servisa.
- Garancija za proizvode ističe jednu godinu od isporuke.
9. Pravo otkazivanja
- Potvrdom narudžbe na bezpanike.hr, prihvaćate
važeće uvjete plaćanja i druge uvjete, kao i rokove za raskid ugovora
prikazane prilikom naručivanja usluge. Svi važeći uvjeti i rokovi za raskid, prikazani su u emailu potvrde narudžbe.
- Stranka može otkazati ugovor u slučaju da izvođač (I) postane nesolventan ili (II) počini bitno kršenje ugovora, kojeg izvođač ne želi otkloniti, a na drugi način se ne može ispuniti ugovorne obveze, pod uvjetom da: (a) stranka izvođača pozove na ispunjenje ugovora i obavijesti ga o namjeri raskida ugovora i (b) izvođač u roku od trideset dana od prijema obavijesti ne uskladi svoje postupanje sa ugovorenim obvezama.
- Izvođač može otkazati ugovor ako stranka (I) postane insolventna, ili (II) ako bitno krši ugovor i/ili OUPUPR, kao na primjer opozove osiguranje plaćanja, kasni s plaćanjem, daje netočne podatke i slično.
- Ako je ugovor otkazala stranka bez krivnje izvođača, stranka je dužna platiti punu ugovorenu cijenu.
- Stranka ili izvođač može otkazati ugovor u slučaju više sile, koja onemogućava ispunjenje za više od trideset dana.
- Bez obzira na prijašnje stavke ima stranka, ako se radi o potrošaču po ZZP, kod ugovora sklopljenih na daljinu ili izvan poslovnih prostora, pravo da u roku od 14 dana obavijesti posrednika, da raskida ugovor bez navođenja razloga za svoju odluku. Otkazni rok se kod kupoprodajnog ugovora računa od dana isporuke proizvoda u posjed stranke ili s njene strane imenovane treće osobe, koja nije dostavljač. Kod ugovora o djelu počinje otkazni rok teći danom sklapanja ugovora. Potrošač nema pravo otkazati kupoprodajni ugovor/ugovor o djelu, ako se radi o proizvodima i uslugama iz članka 86 ZZP. U slučaju otkaza kupoprodajnog ugovora potrošač sam snosi troškove vraćanja proizvoda. O raskidu nas možete obavijestiti putem e-maila info@bezpanike.hr ili putem obrasca za jednostrani raskid ugovora.
10. Kašnjenje i viša sila
- Ako je razlog za kašnjenje na strani izvođača, mora mu stranka prije nego otkaže ugovor dati primjeren dodatni rok za ispunjenje njegovih ugovornih obveza. Taj rok ne može biti kraći od osam dana, osim u slučaju više sile odnosno opravdanih razloga, o kojima je izvođač dužan obavijestiti stranku preko usluge bezpanike.hr. U slučaju ispunjenja obveza izvođača u dodatnom roku ili sa zakašnjenjem, stranka od izvođača nema pravo zahtijevati naknadu štete.
Ako stranka u dogovorenom roku ne preuzme proizvod kojega je za preuzimanje pripremio izvođač, prelazi na nju rizik slučajnog uništenja proizvoda i mora izvođaču nadoknaditi sve troškove nastale zbog kašnjenja.
Izvođač ne odgovara za štetu i ujedno ne krši ugovorne obveze ako nema mogućnosti spriječiti kašnjenje pri isporuci ili izvedbi usluge radi uzroka izvan svoga nadzora, kao što su prirodne nesreće, nemiri, epidemije, opći štrajkovi, sigurnosne mjere države ili druga slična ometanja rada. Za višu silu se računa i kašnjenje izvođenja usluga i isporuke podizvođača odnosno dobavljača, ako izvođač dokaže da se marom dobrog gospodarstvenika trudio osigurati poštivanje rokova isporuke. Ako dođe do više sile, rokovi isporuke se odgovarajuće produžavaju.
- Ako je razlog za kašnjenje na strani izvođača, mora mu stranka prije nego otkaže ugovor dati primjeren dodatni rok za ispunjenje njegovih ugovornih obveza. Taj rok ne može biti kraći od osam dana, osim u slučaju više sile odnosno opravdanih razloga, o kojima je izvođač dužan obavijestiti stranku preko usluge bezpanike.hr. U slučaju ispunjenja obveza izvođača u dodatnom roku ili sa zakašnjenjem, stranka od izvođača nema pravo zahtijevati naknadu štete.
- Ako stranka u dogovorenom roku ne preuzme proizvod kojega je za preuzimanje pripremio izvođač, prelazi na nju rizik slučajnog uništenja proizvoda i mora izvođaču nadoknaditi sve troškove nastale zbog kašnjenja.
- Izvođač ne odgovara za štetu i ujedno ne krši ugovorne obveze ako nema mogućnosti spriječiti kašnjenje pri isporuci ili izvedbi usluge radi uzroka izvan svoga nadzora, kao što su prirodne nesreće, nemiri, epidemije, opći štrajkovi, sigurnosne mjere države ili druga slična ometanja rada. Za višu silu se računa i kašnjenje izvođenja usluga i isporuke podizvođača odnosno dobavljača, ako izvođač dokaže da se marom dobrog gospodarstvenika trudio osigurati poštivanje rokova isporuke. Ako dođe do više sile, rokovi isporuke se odgovarajuće produžavaju.
11. Prava intelektualnog vlasništva
- Sva prava intelektualnog vlasništva na usluzi bezpanike.hr i s njom povezanom dokumentacijom, svim dijelovima ili kopijama te dokumentacije ili u vezi s bilo čime od navedenoga ostaje u isključivom vlasništvu Tasktea d.o.o. i/ili njegovih podizvođača/davatelja licenca. »Prava intelektualnog vlasništva« znače autorska i povezana prava (uključivo prava na bazama podataka, katalozima i fotografijama), patente, uporabne modele, prava iz modela, robne marke, trgovačke nazive, poslovne tajne, stručno znanje te sve druge oblike registriranih ili neregistriranih prava intelektualnog vlasništva.
- Ovi OUPUPR stranci ne daju nikakva prava intelektualnog vlasništva na usluzi bezpanike.hr. Tasktea d.o.o. te njegovi podizvođači/davatelji licenca zadržavaju sva prava koja po ovim OUPUPR nisu izričito prenesena.
12. Razno
- Posrednik može u cijelosti ili djelomično prenijeti bilo koje pravo ili obvezu po ovim OUPUPR na povezano društvo ili nasljednika ili na kupca ili preuzimatelja njegove poslovne imovine povezane s uslugom bezpanike.hr, bez strankine prethodne suglasnosti, u obimu dozvoljenom važećim propisima.
- Stranka ne smije u cijelosti ili djelomično prenijeti nikakva svoja prava ili obveze po ovim OUPUPR.
- Izvođač ne smije u cijelosti ili djelomično prenijeti nikakva svoja prava ili obveze po ovim OUPUPR i ne smije sklopiti podizvođački ugovor za isporuku proizvoda te izvođenje poslova odnosno usluga.
- Ovi opći uvjeti se tumače po pravu važećem u Republici Hrvatskoj. Eventualni sporovi između posrednika i stranke nastali iz ovih OUPUPR ili u vezi s njima se rješavaju na mirni način. Ako to nije moguće, sporove rješava stvarno nadležni sud u Splitu.
21. kolovoza 2022.
Tasktea d.o.o.